Heeft u een vraag? Hieronder vindt u een overzicht van alle veel gestelde vragen per onderwerp. Kan u uw vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op!
De voorraadstatus op onze webshop is altijd actueel. Alle producten die je kunt bestellen, zijn op voorraad. Mocht een product toch niet beschikbaar zijn, dan nemen wij direct contact met je op om samen een oplossing te vinden.
Controleer eerst je spam- of junkmailmap. Als je daar geen bevestiging vindt, neem dan contact met ons op. We controleren je bestelling en sturen de bevestigingsmail opnieuw.
Wij accepteren iDEAL, Creditcard, Bancontact, Apple Pay en Google Pay.
Nee, achteraf betalen is niet mogelijk. Bij een retour ontvang je echter het volledige bedrag terug, volgens ons retourbeleid.
Ja, alle betalingen worden verwerkt via een externe betrouwbare payment provider, waardoor je betaling altijd veilig is.
Controleer eerst of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Als dat het geval is, neem dan contact met ons op. Wij helpen je verder om het bedrag terug te storten of om je bestelling alsnog te voltooien.
Ja, dit is mogelijk door contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder.
Wij verzenden met PostNL of DALL, afhankelijk van wat het beste past bij jouw bestelling.
Voor bestellingen van €45 of meer is de verzending gratis. Voor bestellingen onder €45 bedragen de verzendkosten €6,95.
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met een Track & Trace-link om je pakket te volgen.
Neem contact met ons op als je bestelling niet binnen de verwachte levertijd is geleverd. We onderzoeken de status van je bestelling en zorgen voor een passende oplossing.
Ja, je mag het product testen, maar het mag niet intensief gebruikt of beschadigd zijn. We controleren zorgvuldig op extra schade of gebruikssporen. Bij afwijkingen nemen we contact met je op.
Nee, het indienen van een garantieclaim is kosteloos, zolang het probleem door ons is veroorzaakt. Als het defect niet door ons komt, zijn alleen de verzendkosten voor eigen rekening.
Heel simpel, het geeft weer in wat voor staat een product is. We proberen op die manier transparant te zijn over de staat van de producten die we verkopen! Bekijk het overzicht om erachter te komen welke gradatie bij jouw behoeftes past: