Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag? Hieronder vindt u een overzicht van alle veel gestelde vragen per onderwerp. Kan u uw vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op!

Bestellen

Is mijn product op voorraad?

De voorraadstatus op onze webshop is altijd actueel. Alle producten die je kunt bestellen, zijn op voorraad. Mocht een product toch niet beschikbaar zijn, dan nemen wij direct contact met je op om samen een oplossing te vinden.

Controleer eerst je spam- of junkmailmap. Als je daar geen bevestiging vindt, neem dan contact met ons op. We controleren je bestelling en sturen de bevestigingsmail opnieuw.

Betalen

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren iDEAL, Creditcard, Bancontact, Apple Pay en Google Pay.

Nee, achteraf betalen is niet mogelijk. Bij een retour ontvang je echter het volledige bedrag terug, volgens ons retourbeleid.

Er worden geen extra kosten in rekening gebracht, behalve bij betalingen met een creditcard. De extra kosten voor creditcardbetalingen worden weergegeven in de winkelwagen tijdens de check-out.

Ja, alle betalingen worden verwerkt via een externe betrouwbare payment provider, waardoor je betaling altijd veilig is.

Controleer eerst of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Als dat het geval is, neem dan contact met ons op. Wij helpen je verder om het bedrag terug te storten of om je bestelling alsnog te voltooien.

Ja, dit is mogelijk door contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder.

Verzending en bezorgen

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Bestellingen worden binnen 24 uur op de post gedaan. Hierdoor ontvang je je pakket doorgaans binnen twee werkdagen.

Wij verzenden met PostNL of DALL, afhankelijk van wat het beste past bij jouw bestelling.

Voor bestellingen van €45 of meer is de verzending gratis. Voor bestellingen onder €45 bedragen de verzendkosten €6,95.

Nee, wij bieden geen specifieke express-verzendingen aan. Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt en verzonden.

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met een Track & Trace-link om je pakket te volgen.

Neem contact met ons op als je bestelling niet binnen de verwachte levertijd is geleverd. We onderzoeken de status van je bestelling en zorgen voor een passende oplossing.

Ruilen en retourneren

Wat is jullie retourbeleid?
Je kunt je product binnen veertien dagen retourneren. Het product moet in de originele verpakking worden teruggestuurd. Je ontvangt je geld terug binnen dertig dagen na ontvangst van de retour.
Nee, retourneren is bij ons altijd kosteloos. Je kunt een verzendlabel aanvragen via de retourbeleidpagina.

Ja, je mag het product testen, maar het mag niet intensief gebruikt of beschadigd zijn. We controleren zorgvuldig op extra schade of gebruikssporen. Bij afwijkingen nemen we contact met je op.

Garantie en reparatie

Hoe lang is de garantieperiode op mijn product?
De garantieperiode op alle producten is één jaar.
De garantie dekt alle defecte hardware. Als er iets kapot gaat aan de hardware, zorgen wij dat het wordt gerepareerd. Op software wordt niet altijd garantie geboden, maar als blijkt dat een hardwareprobleem door software is veroorzaakt en dit aan ons ligt, lossen we het probleem alsnog op binnen de garantievoorwaarden.
Neem contact met ons op en beschrijf het probleem. Bij zichtbare defecten kun je een foto meesturen. De garantie geldt voor alle hardware. Mocht een defect worden veroorzaakt door software, onderzoeken we het probleem. Als blijkt dat het defect door ons is veroorzaakt, lossen we het alsnog op binnen de garantievoorwaarden.

Nee, het indienen van een garantieclaim is kosteloos, zolang het probleem door ons is veroorzaakt. Als het defect niet door ons komt, zijn alleen de verzendkosten voor eigen rekening.

Overige veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn factuur vinden?
Facturen zijn beschikbaar op aanvraag of via je accountpagina. Neem contact met ons op als je hulp nodig hebt.

Heel simpel, het geeft weer in wat voor staat een product is. We proberen op die manier transparant te zijn over de staat van de producten die we verkopen! Bekijk het overzicht om erachter te komen welke gradatie bij jouw behoeftes past: 

  • 3 conditieknikkers: 
  • De producten zijn gereinigd en gecontroleerd. Het product is zichtbaar gebruikt, zo kunnen er diepe krassen te zien zijn en kunnen er bijvoorbeeld schroefjes missen. De hardware is niet aangetast en het systeem werkt naar behoren. 
  • 4 conditieknikkers: 
  • De producten zijn gereinigd en gecontroleerd. Het product heeft zichtbare slijtage zoals krasjes of kleine deukjes, er kan een enkel schroefje missen. 
  • 5 conditieknikkers: 
  • De producten zijn gereinigd en gecontroleerd. Er kunnen wat lichte krasjes zichtbaar zijn op de behuizing.